Vanaga zobārstniecības klīnikas darba principi

 

Spēcīgs komandas darbs

Vanaga zobārstniecības klīnikā strādā izcili profesionāla komanda. Darbā ar pacientu ir iesaistīts ne tikai ārsts, bet arī zobu higiēnists un administratori, kas ļauj ne vien veiksmīgi kontrolēt pacienta mutes dobuma stāvokli, bet arī uzturēt augstu iekšējās kvalitātes kontroles līmeni komandā.
 
Personīga atbildība par pacientu

Klīnikas un pacientu sadarbības mērķis ir atjaunot mutes dobuma funkcijas un kosmētiku. Veiksmīgas ārstēšanas pamatā ir ārsta un pacienta maksimāla sadarbība un atbildības sajūta. Mums raksturīga individuāla un iejūtīga pieeja Jūsu vajadzībām, mēs cenšamies atrast labāko risinājumu tieši Jums.

Pacientu lojalitāte

Augstākie standarti zobārstniecībā un profesionāla pacientu apkalpošana ļāvusi mums iekļūt Latvijas labāko klīniku vidū. Par augstu darba kvalitāti nešaubīgi liecina fakts, ka 90% pacientu pēc pirmā apmeklējuma kļūst par pastāvīgiem klientiem, savukārt lielākā daļa jauno pacientu ierodas tieši pēc citu pacientu ieteikuma. Nozīmīgi, ka Vanaga zobārstniecības klīnikas pakalpojumu kvalitāti atzinīgi novērtējuši arī pacienti no Skandināvijas valstīm, Lielbritānijas un citām Eiropas zemēm.

Augsta līmeņa apkalpošana

Esam pārliecinājušies, ka pacienta apmierinātības līmenis ir augstāks, ja viņš saņem vairāk nekā gaidījis. Ne tikai profesionalitāte, bet arī izskaidrošanas darbs ar pacientu ir mūsu ikdiena. Ja būsit Vanaga zobārstniecības klīnikas klients, Jums tiks regulāri atgādināts par ieplānotajām vizītēm un piemeklēts tieši Jums izdevīgākais vizītes laiks.

Vanaga zobārstniecības klīnika ir pielāgota vājredzīgo un vājdzirdīgo klientu apkalpošanai. Atbalsta pasākumi informācijas pieejamībai vājredzības un vājdzirdības gadījumā - vizualizācija. Klientiem ar kustību traucējumiem ir pieejams lifts, atbilstoši aprīkota tualete. Mūsu administratores asistēs Jums, nepieciešamības gadījumā.